26/8/10

We Are Hex - Cutter/Giver

...χθες ειχα πονοκεφαλο...σημερα εχω τους We Are Hex...εκει που ημουν καλα ξαφνικα τρωω φλας και εχω κατι εφιαλτες στο ξυπνιο μου οτι ειμαι λεει στις υπογειες τουαλετες του Ροδον-live και μου 'ρχεται να ξερασω απο τη μυρωδια χυμενης μπυρας και κατουρου...ανεβαινω τα σκαλια πολυ γρηγορα...ενα σκαλοπατι ανα μισαωρο...παταω στο πρωτο και ακουω Royal Trux στο δευτερο Birthday Party στο τριτο Siouxsie & the Banshees στο τεταρτο Ηταν Ειναι Και Θα Ειναι στο πεμπτο..μετα βγηκαν κατι Kills και κατι Horrors αλλα πρεπει να ειμουν σε αλλο μαγαζι...στο εκτο ζηταω να με τραβηξει καποιος απο αυτο το μπουντρουμι γιατι αρχιζει να μ' αρεσει αυτο το experimental-neopsycho-nowave-avantguard-post-rocknroll της παλιας εποχης...τα παλιοπαιδα...ειναι δυνατοι...



We Are Hex - Cutter/Giver from LaundroMatinee on Vimeo.


Album:Hail The Goer[2010].
Roaring Colonel Records













We Are Hex on myspace

1 σχόλιο:

than είπε...

τελικα ειναι πολυ σημαντικο η μυρωδια απο κατουρο και μπιρα να θυμιζει την μουσικη σου!!!!! σπουδαιο κοπλιμεντο.....και τουτοι δω οι we are hex βρωμανε τοσο πολυ που ανοιξα τα παραθυρα......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...